Friday, 10 February 2012

SAYA KINI SUPERMAMA!

Assalamualaikum.
Hello gojes!




Alhamdulillah syukur di atas nikmat Allah swt..Saya selamat melahirkan cahaya mata pertama pada 4 feb 2012 pada pukul 4.11 petang. Lengkap sudah hidup ni sebagai seorang isteri :). Syukur mempunyai seorang suami yang penyayang dan anak pengikat kasih.




MUHAMMAD AARON FARIS BIN MUHAMAD ZAMRI
2.9KG
BABY BOY
C-ZER


Hai aunties! aunties semua mesti nak tahu macam mana mama aaron melalui saat getir nak keluarkan aaron untuk melihat dunia kan? hehehe..kene tunggu sebab mama aaron bz sgt sekarang ni..mana masa nak menetek kan aaron lagi,nak berehat lagi..tapi aaron bagus,anak yang baik dan tak banyak meragam. ok mama aaron terpaksa benti kat sini. jap lagi kene siapkan aaron nak pergi klinik sebab kene amik darah,aaron ada kuning skit sebelum ni..bai bai auntie!!




8 comments:

aTy _faRed~ said...

comelnyer.... tahniah dear...:) alhamdulillah semuanyer dah selamat..

ciksuen said...

wah3~ tomei ner baby aaroon. congratz mama! :D

CikPuan Fara said...

comelnya!! tahniah layla.. hepi for u. nanti update pengalaman bersalin yer :)

D Yatie said...

tahniah layla...syukur selamat semuanya.. Alhamdulillah.. :)

~ NANA ~ said...

congrats! baby sgt comel :)

LoVEaQshA said...

thniah..alolo cumilnya pp tembam,mka cheecky lak tue~
meh nk cubit ckit pp tembam tue..*__*
xsbrnya nk tgu turn sdri plak..

Selamat berpantang yer..~

!k@ said...

tahniah layla..=)
alhamdulillah semuanya selamat..
cutenye baby aaron..semoga jd anak yg soleh..=)

MiSS NaDieYA said...

tahniah dah selamat bersalin..comelnye baby =)