Saturday 14 January 2012

37 WEEKS..

Assalamualaikum
Hello gojes!!



First of all thanks pada yang sudi exchange link dgn saya :D Bukan senang nak dapatkan semula kengkawan blogger yang hilang :( sekarang masih lagi dalam proses mencari mereka yang berkenaan.hehe.

Actually masa mula2 pregnant dulu saya ada share kisah pregnancy kat blog lama tapi sayangnya blog tu tak boleh guna dah. walaupun sebenarnya bila start preggy mood memblogging memang malassss :p pastu sekarang lagi 3 minggu nak deliver BABY mood memblogging tu datang semula :D yeehaaa.hihihi

Hari ni genap 37 minggu anak kesayangan duduk dalam perot ni. Bila 37 minggu ni persediaan sepatutnya memang dah 100% siap dan sakit nak bersalin tu juga akan datang bila2 masa. Rata2 my frens 38 minggu dah bersalin.oh berdebar! buat masa sekarang memang takde tanda2 lagi. cuma susah nak berjalan and nak bangun dari sofa,fuhh memang sakit tulang punggung. Anak kesayangan pulak makin ganazz pergerakannya.kejap2 senget perut mama.pastu kejap2 mengeras yang membuatkan mama geli.hihi

Oh ye,actually saya dah 2minggu berada dengan mak saya untuk persediaan bersalin. Hubby kesayangan pulak masih di rompin dan sibuk dengan kerja2 beliau.maklumlah kontraktor banyak projek yang kene observe..haish akhirnya isteri yang merana kerana kerinduan. maybe raya cina hubby akan balik untuk teman saya hingga bersalin :)



Masa boring2 tadi saje tgk pic masa mula2 kahwin..tulah perbezaan ketara masa saya 3 bulan baru kahwin(pic sebelah kiri) and pic sebelah kanan pulak mak labu setelah setahun lebih kahwin..banyak beza kan? berat masa mengandung naik 20 kilo beb!









psstt>>>actually nak update enrty
              pasal hosp gov vs hosp private
              tp next entry la okey!!

5 comments:

ciksuen said...

wah! da 37 weeks da. dobarnye da nk bersalin.

Kami said...

Tq follow.. sy plak still keje..da bersalin br blk kg berpantang...hehe

LAYLA ZAMRY said...

olla ciksuen..
ye dah nak bersalin..
tgu mase je ni..
excited tp takut sebenarnya..

ReYNa said...

nnti boleh kurus balik.hihi.kena pantang betul2 nnti.oh.37 weeks tu kena berjaga2 dah kan utk bersalin.

!k@ said...

37w..baby dah cukup matang utk bersalin..dh kena standby brg2 tau dear.. :)