Tuesday 31 January 2012

Masih berstatus mak buyong..

Assalamualaikum.
Hello gojes!




I'm still here :) Masih mampu untuk menaip satu enrty ringkas walaupun esok adalah hari penentunya.
Mudah2 han Allah swt mempermudahkan segalanya. Esok pagi pukul 9 saya akan menyerah diri di klinik pakar wanita chan, Tapi sebenarnya harapan saya sangat besar supaya sakit tu datang sekarang or at least malam ni supaya saya tak perlu di induce!

Dari pembacaan saya,ramai yang mengatakan induce itu adalah sakit! even mak saya sendiri pun cakap sakit. wahai anak,tidak kesiankah kamu pada mama? sob..sob..sob..plss baby keluar sekarang..

Setiap malam saya menunggu sakit nak bersalin tu datang tapi hampa :( hubby adalah org yang paling excited. setiap malam hubby tak pernah tido lena,bila saya bangun nk ke toilet hubby confirm terjaga dari tido then mesti tanya mama ok ke?ada rasa sakit tak? kesimpulannya hubby lagi excited and tak sabar nak tgu isteri dia rasa sakit. me? memang dah bersedia dari segi fizikal n mental untuk melalui pengalaman pertama ni. saya dah cukup bersedia..mungkin pengambilan pil homeopati dari Salindah.
Saya tidak mengamalkan pengambilan pil tersebut seawal mengandung tapi start ambil pada bulan ke 7. saya amalkan pil homepati ni dari B4-B5-B6. Kakak sulung saya yang suggest ambil pil ni sebab dia bg tau masa beranak anak ke2 proses bersalin mudah. tak salahkan mencuba? lagi testimonial yang dh gunakan pil ni pun ckp benda yang sama. menghilangkan perasaan takut dan cemas, meyediakan otot2 bersalin supaya lebih kuat,memberi tenaga semasa meneran and macam2 lagi lah!
kalau uolls nak try leh pegi website Salindah or cari kat facebook.hehe

ok dear,saya terpaksa beredar bcoz takleh nak duk depan lappy lama sangat. Sakit pinggang and baby asyik mengeras je.comel! insyaAllah next enrty mengenai orang baru dalam hidup kami! nantikan ye! ceeewah..hihi




Baju dah ketat n tak larat dah nak bawak perut :(










11 comments:

SUHAIDA said...

semoga semuanye selamat..Aminnn

ciksuen said...

same! hehe..i pon setiap malam menunggu sakit..keke

m@m@yAyA said...

Insyallah semoga sumenya berjalan lncar~

jaja_NorLiza said...

hope semuanya ok...

Aty Fared said...

esok....1st feb..same ngan hari wilayah..:) doakan semoge dipermudahkan segale key..aminnn...

!k@ said...

semoga semuanya dipermudahkan..amin..

!k@ said...

semoga semuanya dipermudahkan..amin..

Baiduri said...

smoga smuanye slamat...insyallah =)

DYatie ABakar said...

salam..semoga dipermudahkan olehNya...semoga semuanya selamat...saya juga terlepas due hari tu...40minggu 2hari.. =D

http://notadyatie.blogspot.com/2012/02/kronologi-kelahiran-si-kecil.html

Lillie Zamri said...

La, memang selalu checkup kat Dr chan Bukit Bendera tu ke? Kalo check up biasa berapa ye? Kalo scan lak berapa dia charge?

Anonymous said...

Videoslots - YouTube - Vimeo
Videoslots.net. YouTube. Free VOD SLOTS. 0:00. 4.00. 6.20. 9.49. 1. The Best VOD SLOTS SLOT Games in 2021 youtube mp3 by Videoslots.net.